Miks osta 24alko e-poest?
www.24alko.ee e-poest ostmine on kiire ja mugav – saad vajalikud tooted veebis välja valida ning pakk toimetatakse Sulle koju või Sinu valitud pakiautomaati. Soovi korral saad oma kaubale ka ise kauplusesse järele minna, siis ootab Sind ees juba kokku pandud tellimus.
Ostude sooritamiseks pole sisselogimine vajalik. Samas on see soovitatav, kuna nii saad osa mitmetest soodustustest. Meie tootevaliku leiad lehekülje vasakust servast. Kui otsid kindlat marki või jooki, siis sisesta see otsingukasti ning Sulle kuvatakse otsingusõnale vastavad tulemused.
Kõiki meie tootekategooriaid on võimalik mugavalt filtreerida. Tootekategooriale klikkides avaneb väike kategooria leht, mis sisaldab ka filtrite menüüd. Seal saad Sa mugavalt oma valikut kitsendada. Nii saad otsida tooteid, mis just Sinu maitse-eelistusega sobivad.
Kuidas osta:
- Leia endale sobiv toode
- Lisa toode ostukorvi ja vali sobiv kogus
- Täida vajalikud väljad ning vali tarneviis
- Vali makseviis ja kinnita tellimus
Pangalink
Valige pank, läbi mille soovite tellimuse eest tasuda. Teostage kõik panga poolt nõutavad protseduurid, seejärel edastame Teie e-postile tellimuse vormi. Teie tellimus komplekteeritakse Teie poolt määratud korras ja kaup väljastatakse tellimuse vormi esitamisel.
NB! Tellimust töödeldakse ainult pärast seda, kui olete pangas valinud „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.
Üldtingimused
www.24alko.ee-il on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
kui ostja on alla 18-aastane;
kaup on laost otsa saanud;
kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud;
kauba eest tasutud summa pole laekunud 24alko pangakontole.
Kui 24alkol ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
Kauba tagastamine
Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil kliendiinfo@24alko.ee või helistada selle kaupluse kontakttelefonile, kus ost sooritati. Vale või defektiga kauba saate välja vahetada ostutšeki või arve alusel. Tagastamise kulud kannab 24alko.
Kauba tagastamine kokkuleppel
Tagastamisele kuuluvad ainult tellimused, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt sisaldav kokkulepe kirjalikul kujul. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid mida müüakse kasti või kohvriga võtame vastu ainult suletud kujul. Avatud õlle ja viinakohvrid ning veinikastid tagastamisele ei kuulu. Võtame tagastusi vastu kahe nädala jooksul alates müügi hetkest.
Müüjal on õigus kasutada (sh töödelda) kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik eelkõige kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks.
Müüja töötleb kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:
e-poes esitatud tellimuse täitmine;
e-poe kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine;
kliendi päringutele vastamine;
tarbijaharjumuste uurimine;
müügistatistika koostamine;
e-poe teenuste haldamine ja arendamine.
Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.
Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a makseteenust vahendavale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik ostu eest tasumiseks, ja posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks. E-poest külalisena ostmisel registreeritakse kliendi ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefon ning postiaadress juhul, kui see on vajalik kauba kliendile kohale toimetamiseks.
E-poes külalisena ostu sooritanud klientide isiku- ja ostuandmeid säilitatakse 2 aastat arvates ostu sooritamisest. Peale nimetatud tähtaja saabumist isikuandmed kustutatakse automaatselt. E-poes. Mitte aktiivsete klientide isikuandmed kusututatakse poole aasta jooksul.
Kliendil on igal ajal õigus saada e-kaupluse administraatorilt enda kohta käivaid isikuandmeid, nõuda kliendi isikuandmete parandamist ja ülekandmist ning isikuandmete töötlemise lõpetamist. Taotlused palume esitada elektrooniliselt 24alko e-kaupluse administraatorile kliendiinfo@24alko.ee. Eesmärgiga tagada isikuandmete töötlemise turvalisus, peab kliendi taotlus olema digitaalselt allkirjastatud. Müüjal on õigus jätta kliendi taotlus rahuldamata, kui kliendi isikusamasust ei ole võimalik tuvastada või isikuandmete edastamine ei ole turvaline.
Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele. Müüjal on õigus e-poes registreeritud isikuandmetele teostada profiilianalüüsi, et paremini mõista klientide ootusi ja sellest tulenevalt pakkuda paremaid kaupu ja teenuseid võimaldades otseturunduse täpsemat suunamist.
E-poes on isikuandmete vastutavaks töötlejaks 24alko. 24alko on õigus edastada isikuandmeid e-poe koostööpartneritest volitatud töötlejatele eesmärgiga pakkuda klientidele parimat teenust. Volitatud töötlejatel on õigus isikuandmeid töödelda ainult müüjalt saadud juhiste järgi ning volitatud töötlejatega on sõlmitud lepingud isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmise kohta. E-poe isikuandmete volitatud töötlejad on toodud siin.
Itella Estoonia OÜ (Loomäe tee13, Lehmja küla Rae vald, telefon: (+372) 6990431 estonia@itella.com )
Kliendi isikuandmete töötlemine
Lehekülg kasutab küpsiseid (cookies). See aitab veebisaidil meelde jätta sinu tehtud valikuid meie lehel. Lehte külastades nõustud sellega, et kasutame küpsiseid.
Mis on küpsised?
Küpsis on väike tekstilõik sinu veebilehitsejas, mis laetakse sinu arvutisse kui sa mingit kindlat veebilehte külastad. Küpsised võimaldavad veebilehel külastaja arvuti ära tunda. Lisaks aitab veebilehel meelde jätta teavet sinu külastuse kohta, näiteks eelistatud keelt ja muid seadeid. See võib muuta järgmise külastuse sinu jaoks lihtsamaks ja kasulikumaks. Küpsistel on oluline roll. Nendeta oleks veebi kasutamine palju häirivam kogemus.
24alko kasutab:
•
seansiküpsiseid, mis kustutatakse automaatselt pärast igat külastust;
•
püsivaid küpsiseid, mis jäävad alles veebilehe korduval kasutamisel;
•
kolmandate osapoolte küpsised, mida kasutavad meie partnerite veebilehed, mis on meie lehele manustatud või millele me lingime. Nende küpsiste tekkimist me ei kontrolli, infot nende küpsiste haldamise kohta leiad kolmanda osapoole kodulehelt.
Milleks me küpsiseid kasutame ja millist teavet me kogume?
Küpsised aitavad meil teenuseid vastavalt sinu soovile ja harjumusele edastada. Küpsiseid kasutatakse tavaliselt statistiliste andmete kogumiseks, jälgides kasutajate eelistusi võrgukülgede külastamisel. Näiteks kasutame neid turvalise otsingu eelistuste meeldejätmiseks, profiilide loomist sihitatud reklaamide esitamiseks, nähtavate reklaamide asjakohasemaks muutmiseks, lehe külastajate loendamiseks, meie teenustesse registreerumisel abi pakkumiseks ja sinu andmete kaitsmiseks. Kui külastad meie veebilehte, võivad lisaks meie küpsistele sinu arvutisse küpsiseid salvestada ja nendele juurde pääseda ning sinu internetitegevuse ja veebiteenuste kasutamise kohta teavet koguda ka meie analüüside ja reklaamide esitamisega seotud partnerid.
Alates 15. veebruarist 2016 on kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu avatud uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Keskkond hõlbustab nii siseriiklike kui ka piiriüleste tehingutega seotud vaidluste lahendamist.
Keskkond kannab nime ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) ning asub aadressil http://ec.europa.eu/odr
Tarbijate õigused
Platvormi tegevust reguleerib Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus 524/2013 tarbijavaidluste internetipõhise lahendamise kohta. Lisaks on vastu võetud Komisjoni rakendusmäärus 2015/1051 ettenähtud internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi funktsioonide rakendamise üksikasjade, elektroonilise kaebuse vormi üksikasjade ning kontaktpunktide vahelise koostöö üksikasjade kohta. ODR platvormile võimaldab ELi tarbijail ja kauplejail esitada internetiostudega seotud vaidlused ADR (Alternative Dispute Resolution) üksustele lahendamiseks veebi kaudu. ODRi platvorm ühendab kõiki riiklikke ADRi üksusi Euroopa Liidus. ODRi platvorm teavitab kauplejat tema kohta esitatud kaebusest. Seejärel lepivad tarbija ja kaupleja kokku selles, millist ADRi üksust nendevahelise vaidluse lahendamiseks kasutada.
24alko privaatsuspoliitiks
24alko privaatsuspoliitika sätestab põhimõtted, mille alusel 24alko töötleb oma klientide isikuandmeid. Privaatsuspoliitika kehtib kõikide füüsilisest isikust klientide ja kasutajate suhtes, kes ostavad ettevõtte poolt pakutavaid kaupu ning kes külastavad kaupluseid ja veebisaite. 24alko kasutab isikuandmeid Teie parimaks teenindamiseks ning kõigi lepinguliste suhete ja seadustest tulenevate kohustuste korrektseks täitmiseks.
24alko klientide isikuandmete vastutavate töötlejate kontaktandmed on:
24alko, info@24alko.ee
Privaatsuspoliitika ulatus
Privaatsuspoliitika kehtib kõikide füüsilisest isikust klientide ja kasutajate suhtes, kes ostavad 24alko poolt pakutavaid kaupu ning kes külastavad ettevõtte kaupluseid ja veebisaite.
Milliseid isikuandmeid 24alko kogub?
24alko võib teenuse parima osutamise eesmärgil teenuse osutamiseks vajalikus ulatuses koguda isikuandmeid, mille hulka kuuluvad eelkõige, kuid mitte ainult Teie nimi, e-posti aadress, postiaadress, telefoninumber, eelistatav keel, otseturundusega seotud valikud ning digitaalsete seadmete poolt edastatud tehniline info (nt küpsised ja muud sarnased tehnoloogiad).
Kuidas 24alko isikuandmeid kogub?
24alko kogub Teie isikuandmeid Teie nõusolekul kliendisuhte alguses ja jooksul Teie poolt toodete ja teenuste ostmisel ja kasutamisel. 24alko kogub Teie isikuandmeid ainult juhul, kui Te edastate sellist teavet vabatahtlikult.
Millistel eesmärkidel 24alko isikuandmeid töötleb?
24alko töötleb isikuandmeid alljärgnevatel eesmärkidel:
kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine
kliendiga sõlmitava või sõlmitud lepingu sõlmimine ja täitmine
kliendi päringutele vastamine
kliendisuhete arendamine ja analüüs
toodete ja teenuste pakkumine
otseturundus
õigustatud huvi
tarbijaharjumuste uurimine
teenuste haldamine ja arendamine
veebilehe kasutamine ja täiustamine
loosimiste ja küsitluste läbi viimine
müügistatistika koostamine
isikute ja vara kaitse
seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks
Kuidas 24alko Teie isikuandmeid kaitseb?
24alko kasutab Teie isikuandmete kogumisel, säilitamisel ja töötlemisel ajakohaseid ja piisavaid ning tehnilisi ja korralduslike turvameetmeid, mis kaitsevad kliendiandmebaasides ja veebilehtedel salvestatud isikuandmetele loata juurdepääsu, muutmise, avalikustamise või hävitamise eest. Juurdepääs isikuandmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.
Teie isikuandmete edastamine
24alko võib Teie isikuandmete töötlemisel kasutada kolmandast isikust teenusepakkujaid, kes osutavad meile vajalikke teenuseid (näiteks tarkvaraarendus, otseturustuse edastamine, makse- ja postiteenuse osutajad). Kõigi kolmandatest isikutest teenusepakkujatega, kellele 24alko isikuandmeid edastab, on sõlmitud lepingud isikuandmete kaitse ja edastatava teabe konfidentsiaalsena hoidmise kohta. Ajakohase nimekirja kõigi volitatud töötlejate nimede, aadresside ja muude kontaktandmetega teeb AS Liviko kliendile kättesaadavaks kliendi taotluse alusel.
Isikuandmete töötlemise tähtaeg
AS Liviko võib töödelda Teie isikuandmeid nii kaua, kui on vajalik ettevõtte ja Teie vahelise kliendisuhte või muu samaväärse suhte täitmiseks kuni Teie poolt isikuandmete töötlemise nõusoleku tagasi võtmiseni või maksu- ja õiguslikel eesmärkidel kuni seadusest tulenevate tähtaegadeni.
Otseturundus
AS Liviko võib Teie nõusolekul kasutada Teie edastatud isikuandmeid, et edastada Teile infot sooduspakkumiste, kampaaniate ja pakkumiste kohta. Juhul, kui Te ei soovi enam otsepakkumisi saada, on Teil igal ajal õigus võtta isikuandmete töötlemise nõusolek tagasi järgides otsepostituses olevaid juhiseid või võttes meiega ühendust.
Küpsiste kasutamine
24alko veebilehed kasutavad küpsiseid. Küpsis on pisike tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kasutaja poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse teabe kogumiseks selle kohta, kuidas kasutaja veebilehte kasutab, eesmärgiga pakkuda kasutajale paremat kasutajakogemust.
Veebilehtedel on kasutusel järgmised küpsised:
seansiküpsised, mille eesmärk on võimaldada veebilehe kasutamist;
püsiküpsised, mille eesmärk on pidada meeles kliendi valikuid veebilehel;
vanusepiirangu küpsised, mille eesmärk tuleneb seadusest;
esimese ja/või kolmanda osapoole küpsised, mille eesmärk on näidata kasutajale sobilikku reklaami ja pakkumisi;
kolmanda osapoole analüüsiküpsised, mille eesmärk on turundussuhtluse optimeerimine.
Kasutaja võib oma seadmetesse salvestatud küpsised kustutada ja/või blokeerida, muutes oma veebilehitseja vastavaid seadeid. Küpsiste mittekasutamisel ei pruugi veebileht plaanipäraselt töötada ja/või osad funktsionaalsused ei pruugi olla kasutajatel kättesaadavad.
Lisaks analüüsiküpsiste kasutamisele kasutavad veebilehed piksleid (pixel tags, web-beacons), mille abil jälgitakse veebilehe kasutust. Seda tehes ei töödelda isiku tuvastamist võimaldavaid andmeid
Isikustamata andmete töötlemine
24alko veebilehtede külastamisel võib 24alko koguda Teilt isikustamata andmeid nagu veebilehe külastamise kuupäev ja kellaeg, veebilehelt alla laetud info, teave brauseri nime ja operatsioonisüsteemi kohta, interneti-teenuse pakkuja ning muud sarnast teavet. Nimetatud andmeid töödeldakse anonüümselt ning andmeid kasutatakse veebilehe funktsionaalsuse parandamise eesmärgil.
Profileerimine
24alko võib kasutada Teie isikuandmeid ja ostude statistilisi andmeid profiilianalüüsi teostamiseks, et paremini mõista Teie ootusi ja sellest tulenevalt pakkuda Teile paremaid kaupu ja teenuseid. 24alko ei tee profileerimise tulemusel Teie suhtes mingeid õiguslikku tähendust omavaid otsuseid.
Teie õigused seoses Teie isikuandmete töötlemisega
Teil on igal ajal õigus küsida 24alkolt, kellele Te olete oma isikuandmeid edastanud, Teie isikuandmeid, nõuda Teie isikuandmete parandamist ja ülekandmist ning Teie isikuandmete kustutamist.
Teie isikuandmete töötlemisega seotud taotlused palume esitada elektrooniliselt 24alko andmekaitsespetsialistile e-posti aadressil infi@24alko.ee Eesmärgiga tagada isikuandmete töötlemise turvalisus, peab Teie taotlus olema digitaalselt allkirjastatud.
24alko on õigus jätta Teie taotlus rahuldamata, kui Teie isikusamasust ei ole võimalik tuvastada või isikuandmete edastamine ei ole turvaline. 24alko on õigus keelduda Teie isikuandmete kustutamise taotluse rahuldamisest juhul, kui isikuandmete töötlemise kohustus tuleneb kehtivast lepingust, seadusest või on vajalik õigusnõuete koostamiseks, esitamiseks või kaitsmiseks seoses isikute ja vara kaitsega.
Privaatsuspoliitika muutmine
24alko on igal ajal õigus privaatsuspoliitikat muuta ja täiendada. Kehtiv privaatsuspoliitika on alati kättesaadav 24alko veebilehel.
Kaebuste esitamine
Juhul, kui Te leiate, et 24alko rikub isikuandmete töötlemisel Teie õiguseid, on Teil õigus igal ajal pöörduda ülaltoodud kontaktidel 24alko andmekaitsespetsialisti poole e-posti aadressil info@24alko.ee Andmekaitse Inspektsiooni (www.aki.ee ) või kohtu poole.